آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی

تفاوت تونر و میسلار واتر

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند.

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند.
چرا باید از تونر استفاده کنیم؟
استفاده از یک تونر مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است. اگرچه در گذشته باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد.
تونرها یک مرحله اصلی و ضروری برای روتین مراقبتی پوست محسوب می شوند زیرا آلودگی ها، باقیمانده های آرایش و چربی اضافه را از روی صورت پاک می کنند . تونرها همچنین فواید بسیار زیادی برای انواع پوست و گروه های سنی دارند.
فواید تونر ها
جلوگیری از رشد موها

کاهش جوش های سرسیاه

بهبود تناژ پوستی

از بین بردن چین و چروک ها

جوانسازی و درخشان کردن پوست صورت

میسلار واتر

نوعی پاک کننده‌ی صورت بوده که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند.
اگر می‌خواهید یک پاک کننده‌ی جدید به روتین پوستیتان اضافه کنید، لازم است با این محصول و نحوه‌ی استفاده از آن آشنا شوید.
میسلار واتر، نوعی پاک کننده‌ی صورت است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود.
میسلار واتر از میسل‌ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است.
میسل‌ها با جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها، آن‌ها را از سطح پوست پاک می‌کنند.
میسلار واتر بسیار کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کرده و عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد.
اغلب، مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش به دو محصول جداگانه احتیاج دارد. بهترین نکته در مورد میسلار واتر این است که این محصول ساده و با کاربری آسان، هر دو کار را انجام می‌دهد.
برای استفاده از این محصول:

یک پد پنبه‌ای را به پاک کننده آغشته کرده و روی صورت‌تان بکشید؛ این کار را تا زمانی ادامه دهید که هیچ لکه و رنگ جدیدی روی پد ظاهر نشود. برای پاک کردن آرایش چشم، ابتدا مطمئن شوید که پد را به خوبی به پاک کننده آغشته کرده‌اید.

سپس از روشی که «فشردن و نگه داشتن» نامیده می‌شود، استفاده کنید. کافی است پیش از آن که پلک‌تان را پاک کنید، پد را به آرامی روی پلک‌تان فشار داده و آن را برای چند ثانیه در محل نگه دارید. روش «فشردن و نگه داشتن» به میسل‌ها کمک می‌کند تا مانند آهن‌ربا عمل کرده و آرایش، آلودگی و ناخالصی‌های پوستتان را پاک کنند.
تفاوت تونر و میسلار واتر
تونر و میسلار دو محصول کاملا جدا از هم هستند که هرگز نباید از بین محصولات آرایشی و بهداشتیتون حذف بشه و هرکدام کارایی منحصر به خودشون رو دارن خیلی از دوستان هنوز هم تفاوت و طرز استفاده از این دو محصول رو نمیدونن..!
1. میسلار واتر، محصولی است که همه کار می‌کند. هم آرایش را پاک می‌کند (از جمله آرایش چشم ها) و هم صورت را تمیز می‌کند. این مایع می‌تواند جایگزین انواع آرایش پاک کن ها شود و همچنین برای پاک کردن آرایش چشم نیز مناسب است.

2.تونر برای تمیز کردن صورت، بعد از پاک کردن آرایش است. اما بعد از تونر، مرحله‌ی هیدراته کردن پوست با استفاده از کرم قرار دارد.
3.تونر نباید از روی پوست شسته شود. برخلاف میسلار واتر که باید بعد از استفاده صورت را بشویید تا از خارش پوست جلوگیری شود. چرا که میسلار واتر می‌تواند پوست را تحریک کند.
4.تفاوت دیگر تونر و میسلار واتر، ساختار آنهاست. میسلار واتر چرب است، بنابراین پوست صورت بعد از مصرف چرب می‌شود. علت چرب بودن آن، این است که بتواند آرایش را از روی صورت پاک کند. تونر، اما هیچ چربی ندارد.
5.انواع مختلفی از تونر‌ها وجود دارد که برای انواع پوست و انواع سلیقه ارائه می‌شود و برای هر نوع پوستی قابل استفاده است.
6.میسلار واتر، از مولکول‌های میسلر تشکیل شده است،و به همین خاطر برای انواع پوست مناسب است.
7‌.با توجه به کاربرد، هم تونر و هم میسلار واتر، می‌توانند در روز دوبار؛ صبح و عصر، مورد استفاده قرار بگیرند و هیچ گونه عوارض مضری برای استفاده‌ی دوبار در روز وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =